Snart ett år sen sist

Snart ett år sen sist och antagligen så är det ingen inne på min blogg längre (varför skulle de?) men jag kan änka mig att skriva av mig emellanåt.

Hoppas att några av er därute finns kvar iallafall :)

Sebastian fyller 2 år snart, rättare sagt 8/4. Vi kommer fira honom 6/4 :)
Han har blivit stor och är en riktigt busig, påhittig och snäll pojke.
Han älskar bollar och sport som har med bollar att göra. Så vi kommer köpa ett litet fotbollsmål till honom :)

Han är glad för musik och dansar gärna flera gånger om dagen. Favoritlåten är med Psy (Gangnam Style).

Jag har hört från dagis att han är himla snäll mot de andra barnen. Hämtar deras favoritleksak/snutte om de är ledsna. För mig är detta helt underbart att höra.

Det finns inget annat på denna jord som betyder så mycket för mig som Sebastian. Kärlek för livet :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

hihi vad kul du har hittat tillbaka :) Jag är en av dina läsare, så forstätt nu :)

2013-04-03 @ 12:17:51
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com
Postat av: Angelica

Även jag är en läsare och är glad att du är tillbaka!

2013-04-09 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0