Träning... Igen

Jag VET att jag är en periodare
Jag VET att jag egentligen INTE är särsklit bra på det där med att träna eller blogga för den delen. Mwn jag gör vad jag kan för att tycka det är roligt och hålla motivationen uppe.
Lite tips på vägen för att just hålla motivationen uppe är bl.a...
  • Väga sig en gång i veckan
  • Ha det där paret byxor som passade fint innan men som bara dammar i garederoben.
  • Skaffa dig vänner med samma intresse (att ha en någorlunda kropp till bikinin)
  • Tillåt dig till att smaska gott när du är sugen på det. Allt man inte får, lockar!!!!
  • BLOGGA om det, låt alla läsa om dina framgångar samt misslyckanden!
 
Så låt mig ännu en gång presentera mig själv och mitt ännu en gång nyfunna intresse: Träna!
 
Hoppas ni följer mig eller kanske tom följer med mig ut och springer?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Amanda o Isabell

härligt!
ska bli kul o följa dig!
jag springer gärna slingan nån.gång.. har som mål..2varv under 12min ;)
så jag får nog ligga i..hatar o springa

2013-06-13 @ 13:23:01
Postat av: Mum

Så trevligt att du har kommit igång med bloggen igen,alltid roligt att läsa på din sida, kram

2013-06-15 @ 08:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0