I DID IT...again

Imorse slog jag PB igen
Martin (min kära vän och träningssupport) hade lagt upp ett schema för mig att springa efter.
 
Jag sprang detta och lite extra i slutet och kom alltså in på 25:40 (5:08km/h)
 
Känner mig såååå nöjd.
Nu blir det till att hålla DETTA och leka lite fartlek inom denna ramen. Kanske ta vissa dagar där jag lägger till på sträckan och springer längre. Mitt nästa mål (kommer längre fram i träningen) är 5km på 25 minuter.
MAGISKA SIFFRAN!!!!
 
Håll tummarna för mig och att jag klarar hålla detta nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hege

Du är fan ta mig grym! Jag vill oxå klara den magiska gränsen. Men jag pallar inte jogga.... hmmmmm går inte riktigt ihop det där. Lycka till i den magiska jakten, ta rinte lång tid innan den sitter som en smäck!

2013-06-13 @ 19:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0