Fina middagen :)

Sebastian är snuvig och hostig så hela förmiddagen var vi inne. Fick förmiddagsgäster av Daniella och Theo vilket va VÄLDIGT trevligt och med mycket trevliga nyheter :)
Efter 3 timmars lunchvila för basses del så styrde vi bilen mot City för ett besök på synsam. Pappa Mikael underhöll lilleman under tiden.
Nya Brillor beställda och skall snart beställa nya linser också. Ordning och reda på torpet

Sen...sen... Sen kommer vi till de värsta.... Anti-snus-gänget hade en av sina 5km turer idag. Så La Familia drog till LillOlas. Jag knöt på skorna och sprang på 28,44 minuter. Målet är 26,30 eller 27min om jag deltar på alla turer.
Basse och Micke hejade på så det va kul.

Och för att göra denna kvällen lite roligare så stack vi inom mamma/mormor för ett byte av blöja och en flaska välling. Sebastian älskade detta spontana stopp hos mormor. Blev massa kel och bus.

Micke skulle inom McDonalds på vägen hem för att skaffa krubb till oss denna "fredag" men överraskar istället med mat från Tycho :) niiceeee.

Och kvällen är ju inte slut än, nu bär det in till grannen för vår Greys kväll :)

Kraaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Fatima

Stackaaarn.. han är som oss. Men Eliyah har det inte jobbigt som tur. Jag fick en jobbig förkylning. Dem säger att det gårunt i hela swedan.



Fan läser jag rätt... shiit vad snabb du är. Vårruset är 5 km.. jag är så långsam.. löpband är en annan femma..

2012-05-16 @ 22:50:00
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: Fatima

Säger det igen du är så duktig.. jag är så seg typ 34 min... som snabbast. Avskyr att springa.. men du är ju grymmmmm kommer du ihåg rutchkanan? hahah

2012-05-16 @ 23:24:26
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: Fanny

Jätte bra juh. Kämpa på :-)

2012-05-17 @ 06:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0