Flitiga Lisa

..... Nej flitiga JAG!
Uppe med tuppen (läs Basse) som lyckligt satt i sin egen sk*t i sin säng!
Usch.... Den där lille mannen kan verkligen ska ni veta.

Upp och fixa med honom, städa undan sängkläder, nya sängkläder och tvätta av mig, basse och säng.

Sen kommer han något lycklig igen ca 30min senare och har gjort igen!!!!!
What?

Jaja fix igen och ner för att starta med morgonmat.
Ursäkta allt snack om skit men ibland blir man lite orolig. Speciellt när jag en timme senare hör Micke snacka med basse om att de får byta hans bajsblöja.
3 MEGA poops på 2 timmar. Kanske ger jag honom för mycket mat? :)

Anyway!
Jag och Sebastian tar på oss och packar väskan. Vi far hem till mormor och morfar.
Som den underbara dotter man är så fixa jag med mig bullar till päronen.
Som de inte va nog så rensade jag/vi rabatten och klippte gräset :)

Det är såna söndagsgäster man önskar sig. När kommer de gästerna till mig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0