Trötthet

Tröttheten kan knäcka vem som helst.
En mammas tålamod tar aldrig slut men efter en vecka (JAG VEEEET 1 vecka är inte mycket) av gnäll, skrik, gråt, fruktansvärt hjärtskärande gråt så är jag helt slut! Verkligen helt slut!
Mitt huvud känns som om det är inlindat i bubbelplast. Ögonen gör liksom ont nästan. Skulle behöva sova i 3 dagar men ändå kan jag inte somna för jag orkar inte vakna till med ett ryck när Sebastian börjar skrika.

Är det tänderna?
Är det öronen?
Är det en period? Typ trots?

Åhhh hjälp!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan du "glädjas" åt att det är samma för oss med vår son, och att han är jämngammal mer er son. Kanske är det en period? Vi hade barnvakt en natt i helgen! Ovärdeligt! Känner igen mig så i det där med att man inte kan somna för man inte vill vakna med ett skrik. Eller så somnar jag inte för jag ligger och tänker att "nu har han sovit länge och säkert kommer vakna snart, så det är ingen idé att somna"..

2012-01-08 @ 22:34:06
URL: http://blifardig.blogg.se/
Postat av: Sofie igen..

Har ni provat ge en alvedon till honom en natt? Utifall det är tandvärk? Han kan ju också behöva sova en värkfri natt isf.. Tydligen kan trycket i munnen bli större när barnet ligger ner och det märks då mer på natten än dagtid.

2012-01-08 @ 22:35:58
Postat av: Anonym

Uff, jobbigt :(

Jag vet hur du känner dig, och den ända tröst jag kan ge är att det faktiskt går över....ängen om det tyvärr inte hjälper just nu.

Kram

2012-01-08 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0