Jävla karaktär

Dålig karaktär det är en underlig sak.
Man kan förknippa det med en djävul på ena axeln och en ängel på andra axeln.

Ängeln OCH jag, vet precis hur vi vill ha det. Vi vet hur vardagen skall se ut. Inga problem.

MEN ÄNDÅ ÄR DET!!!!

Djävulen är stark, den smilar och väser i örat precis vad jag vill höra.
Den smider planer och kommer på de bästa ursäkterna. Djävulen är allt jag vill göra, allt jag vill äta, allt jag önskar. Det är djävulen!

Ängeln är oxå stark men stackaren kämpar med medelmåttiga argument och en ägare som mestadels gillar djävulen.

Hur svårt skall det vara?


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch det är inte lätt, djävulen brukar vinna över mig!

Men sålänge man rör på sig är det väl ok att stoppa in lite elr?

2012-01-11 @ 19:55:35
URL: http://minlillalillavarld.blogspot.com
Postat av: Hege

Försök tänk såhär istället: Vem är det egentligen som styr dina handlingar? Du - dvs änglen - eller en kanelbulle i frysen? Jag vet att du är stärk nog att göra som du själv vill! Du har minsann slutat snusa - ta fram den viljestyrkan du använde då!

Kram :)

2012-01-11 @ 22:11:06
URL: http://hegejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0