Fredagen den 13:e

Då är det den mest skräckinjagande fredagen här.
Och vad startar den med om inte en natt från helvetet!!?!?!?!
Gallskrik (jag menar verkligen GALLSKRIK) varannan timme från lilleman. Både jag och Micke är övertygande om att han har Såå ont någonstans. Men var? Hur mycket? Allvarligt eller ej?
Sen somnar han och två oroliga föräldrar står brevid och ser på medans han sover oroligt och kvider till emellanåt. Sen vaknar han igen och tjuter så man tror han skall väcka hela kvarteret. Kanske inom vårdcentralen idag? För sen är Det ju helg och då vill man veta.
Nu leker han som om inget har hänt, men tro mig, ringarna runt mina ögon är bevis på sömnlös natt.

Ikväll däremot blir roligt.
Syster och jag skall passa upp mamma.
Men med vad och hur berättas inte då hon inte vet vad vi skall göra med henne :)

Så jag hoppas på att denna fredag bara blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0