Frågor och svar

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag gick på SelmaLagerlöfs skolan, läste barn och fritidsprogrammet, inte alls det jag ville med mitt liv. Men men.
Spenderade mina dagar med min sambo som jag blev tillsammans med när jag va 15 (tog slut när jag va 21).
Träning va inget för mig då, såsom nu. Men kanske om ytterliggare 10 år? :)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? För ett år sedan väntade jag barn, visste att det va en pojke men inte att det skulle vara den bästa killen :) Bott i hus med min Sambo Micke i ett år och trivs med allt. Jobbade på Haldex Traction (dagens BorgWarner). Ser fram emot hösten då jag kommer tillbaka till jobbet :)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
All sorts Choklad
Sura godisar
Saltlakrits
Glass med någon sylt
Ostbågar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Skitdålig på texter till sånger (brukar komma på egna)
*Nyss så träffade jag en krokodil
*Lille Katt
*Imse vimse spindel
*Bäbä vita lamm
*Barbie låten i "Barbie a perfect Christmas"


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Betala av alla hus/bil lån som man har.
Ta ett seriöst snack med någon som vet var man skall placera pengar
Skicka iväg mig och micke på semester för att planera framtiden med pengar, boende, jobb osv nu när VI är mångmiljonärer :)
Spendera pengar på våra nära och kära (Älskar att se glada ansikten)
Spara spara spara och såklart skänka en hel del till välgörenhet som jag tycker passar.
 

6) FEM DÅLIGA VANOR
Biter på naglar
Jag surar istället för att säga ifrån (jobbar på det)
Jag är ganska svartsjuk av mig (men det jobbar jag på och blir bättre )
Jag är alldeles för svag när det kommer till allt gott att äta.
Sitter gärna och kommer på ursäkter för att INTE träna när jag kan spendera samma tid med att faktiskt träna! 


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Mysa med min son och hitta på bus som jag vet att han älskar
Ta och spendera egentid med min kära sambo. Man får inte missa att vi faktiskt är ett par och också måste ha VÅR tid ihop.
Träffa Vänner - Riktiga vänner. ha dem över på middag eller bara en kopp kaffe. Spontana besök som inte kräver mycket. I love my friends.
Kurra ihop mig i soffan med Micke och med ett glas vin kolla på våra favoritserier
Träna (därför är det helt orimligt med punkt 5 i föregående fråga) 

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Keps - Inte alls min stil och jag ser förjävlig ut i en sån
Magväska - Absolut det fulaste. Och den dagen jag resonerar: Jamen de är rätt praktiska! Så skjut mig!!!
Seglarskor - Får det bli mer posh? Fult fult fult och så jävla fult
Helkroppsdräkt - Då menar jag inte sköna onepieces, jag menar tighta kroppsdräkter.
Tröjor med vadderad axel - Varför vill man vara så stor som möjligt över axlarna? No thank you 

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Iphone
Bilen
Datorn
Kläder och skor
Cykeln 

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
ALLA som läser detta SKALL svara på samma frågor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0