Blogg Award

Yeahhhh jag har fått en fin Blogg Award av Min fina vän Fatima
Motiveringen var:

"Jag är så glad för att du skrev till mig på FL. Där var vi anonyma.
Precis gravida med våra -11-
Överlyckliga och nyfikna men samtidigt lite oroliga som man brukar
vara i början av graviditeten.
Efter att skrivit till varandra varje dag och stöttat varandra när det kom
till våra förlossningarna så bestämde vi oss för att träffas på riktig. 
Och jag har funnit en riktig vän. 
Jag älskar dig. Din son är min son. "


Reglerna för att få en Blogg Award lyder:
1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

Dessa vill jag skicka denna award vidare till:

Fatima -
Du behöver inte anta detta och göra ÄNNU en Blogg Award, men jag vill definitivt lägga dig på nr1. Vi fann varandra som sagt på Familjeliv när vi precis fått reda på att det växte små bebbar i magen. Jag fick magknip när jag såg att du ringde mig, vågade jag svara? (Varför inte tänkte jag?) och vi snackade såååå länge. Stöttat varandra sen dess när det kommer till MYCKET, visst? :)
Sen gjorde du det otroliga och flög ner hit med din son för att träffa mig, WHAT??
I love din spontanitet, öppenhet, värme, optimistiska härliga sätt.
Jag är övertygad om att vi är vänner för livet!!

Hege - Träffade henne när jag jobbade i produktion på Haldex. Hon kom ner i illfart med sin norska dialekt och stressat letade hon efter sina komponenter till produktionslinan som skulle varit inne...
Vi pratade nog aldrig med varandra men jag såg henne ofta och beundrade henne på nått sätt.
Jag önskade att jag jobbade med det hon gjorde och vips det gjorde jag ju en dag :)
Vi blev arbetskompisar, och strax därefter blev vi vänner utanför jobbet.
Jag kan stolt meddela att de gånger (två) i hennes vuxna liv som hon haft minnesluckor (pga alkohol) är tack vare mig och micke. VI KAN FESTA IHOP!!!
Nu är hon en av Sebastian favoritpersoner och kommer alltid vara en av mina :)

Veronica - Detta är en återfunnen vän som jag först lärde känna när jag gick i mellanstadiet. Veronica va något år äldre och jag tyckte hin va såååå cool i sina marwinbyxor, platåskor, underkjol och glittersmink :) Vi började umgås och festade mycket. Hon träffade sin Gustav i samma veva och de är idag (MASSA ÅR SENARE) lyckligt gifta och har en Julius som är nästan lika gammal som Basse.
Vi har återupptagit kontakten och han nu ännu mer gemensamt. Ser fram emot massa dubbledates ihop. Nästa anhalt 4 Februari :))))) Wiiehhh

Pernilla - Allas vårs träningsdiktator som vi tycker om.
Kan (i mina ögon) allt om träning och jag önskar att jag hade 10% av hennes karaktär.
Hon är rolig, söt och han en superduper gosig liten flicka som är lite yngre än Sebastian.

Jennifer - Jobbarkompis (från samma ställe som Hege). Slet tillsammans många sena kvällar med godiset som vår bästa vän. Jag va en av de första som fick reda på att hon väntade lille Fred. Jag va ju gravid bara några veckor tidigare än henne så när jag meddelade jobb att jag väntade barn så hade vi helt plötsligt MASSA att prata om, i smyg såklart :)
Idag har hon en fin liten kille som heter Fred. Fred och jag är lite kära i varandra och ramas alltid när tillfälle ges :)

Grannen Linda - Sällan vi får tid att ses numera men våra Greys Onsdagskväller har länge varit min ljuspunkt under veckan. Duka upp med massa gott att äta och snacka lite skit om kändisar är precis vad som passar. Man kan tryggt sitta i sina bekvämaste (fulaste) kläder hemma hos henne. Hon dömer mig aldrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0