YES

Det fungerar som det skall, tjohooo nu skall jag plåga er med massa inlägg hahhaa...
Jag gick igenom min blogg precis, tillbaka till 2009, 2010 osv...
Märker snabbt att jag har förändrats mycket som person på de åren.
Men mycket har ju hänt också!
Hus, barn, olika roller på jobb...
Så egentligen är det inte så konstigt... Men jag saknar lite mitt gamla jag.
Som var spontan och rolig, jag hittar inte riktigt tillbaka till den personen.
Jag kunde bland annat bara få för mig att slänga på mig joggingskorna och springa 5-10km och sen ta en skön dusch... Jag kunde, oavsett tid, bara få för mig att åka hem till någon och bjuda mig själv på en kopp te innan läggdags... Eller ta en spontan tripp till allas tempel-Ullared!
Men jag finner knappt glädje i att ena tänka på det nu.

Är man deprimerad?
Eller bara trött
Eller vad händer?

Skall man kanske inte se de så allvarligt utan bara precis ändra tillbaka sig??

Jag tror man kanske gnäller för mycket!
Imorgon åker de speciella handskarna på- handskarna för att hitta lite av mig och lite av forna tiden!
De handlarna skall FAN på :)

Vill ni hänga med? Nu kör vi alla!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

JA, jag hänger på! Jag är så trött på att inte orka nånting, inte sova på nätterna, bara gnälla. Jag vill tillbaka till gamla pigga jag med massor av energi och som alltid var glad. Det KAN ju inte vara så att man har mindre att vara glad över nu. Har ju fått 2 ögonstenar som i min värld är det bästa som finns, och ändå har man blivit gnälligare. Va fan gick snett???? Jag hänger på. Bara jag får sova lite först.... ;-) KRAM Angeliqa!

2012-02-28 @ 07:40:58
Postat av: Hege

Du börjar bli vuxen - det är det som händer. Det är inget fel på dig för att du är trött och känner dig icke-kul! självfallet är det inget fel på att försöka hitta tillbaka lita av sitt gamla jag heller - men du får absolut inte känna dig misslckat om du inte "lyckas" fullt ut!. Du är fantastisk som du är!

Och förresaten... jag har varoit på spinning i dag :)

2012-02-28 @ 20:27:38
URL: http://hegejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0