Lördagen so far...

Istället för att vakna som förr - ca 10-11 tiden, så brukar jag nu vakna ca 07:20.
IDAG VAKNAR MAN 6:10...GRATTIS!!!

Bytar blöja för att ev få somna om?!?
Direkt efter byte så bajsar lillen...
Inga fler blöjor på ovanvåning, typiskt.
Så jag går ner för att byta på honom vid hans skötbord, då smäller lampfan...
ALLT innan 6:30

Dagen fortsätter fast i bättre anda
Möter upp bästa vännen Gabbe på center syd och vräker ur mig allt jag kan. Världens tålamod hon har :)
Skönt att lätta axlarna iallafall...

Nu är vi i bilen på väg till Veronica, Gustav o Julius för en riktigt bra kväll.
Det kommer bjudas på tacos smaskelismus :)
Sen har vi sisådär 30kg godis med oss oxå.

Återkommer med bilder under kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0