Flitiga tillsammans

Tiden tillsammans För mig och Micke är knapp, men idag fick vi lite träningstid tillsammans medans Sebastian hade mysig åktur i vagnen. Hans farbror rödskägg kom förbi och tog sig an den uppgiften :) mysigt!
Sen stannade han över på middag, även äldsta brodern Walls gjorde oss sällskap :)
Mysig kväll!

Vi fick iallafall tränat ordentligt i slingan. De andra slaffsade i sig pizza efteråt men jag höll mig till fruktsallad och en shake herbalife :)

Det är bara vissa dagar jag lyckas med att hålla mig till dieter och nyttiga middagar så det gäller att ta vara på det :)


Kommentarer
Postat av: Veronica & Julius

Ni är jätte duktiga! :)

2012-02-29 @ 07:48:15
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0