Lunch på stans bästa thai

Jag hade en riktigt mysfredagslunch denna veckan. Syster min tog Sebastian över lunchen så jag kunde luncha i lugn och ro med danny och suzana.

Basilika (restaurangen) är ALLTID gott och man får äta/dricka hur mycket man vill. ME LIKE!
Jag och tjejerna hade riktigt mysigt med Massa snack :)
Höjdpunkten är då när en kändis går förbi och jag (till min förvåning) blir Starstruck.
Allas vår Henke Larsson är tränare för Landskrona BoIS och man borde vänja sig vid att han cirkulerar i Landskrona men JAG har aldrig sett honom innan.
Så jag utbrister "DÄR ÄR HENKE LARSSON, DÄR ÄR HENKE LARSSON, DÄR ÄR HENKE LARSSON!!!!!!!

Han kom såklart in på restaurangen och jag försökte hålla mitt lugn men jag kände hur röd jag blev i ansiktet :)
Danny skrattade så hon visste inte var hon skulle ta vägen :)

Suzana tog en smygbild på honom men eftersom jag inte tror jag får lägga ut bilden här på bloggen så lägger jag ut en bild på en annan sötis som också var med och lunchade :)
.... Leo :)


Kommentarer
Postat av: fatima

Lägg ut bilden hahah henke henkeeee

2012-04-22 @ 22:35:54
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0