Förberedelser inför helgen

En viktig helg framför oss.
Danska släktingarna kommer över på torsdag kväll sen är det fullt ös med middag på fredagen, påskfirande på lördag och sen kalas på söndag.

Idag lämnade syster över två barn till mig medans hon skulle görs lite ärenden. Så syskonbarnen fick följa med mig och Sebastian och handla inför kalaset.
Nu sover Sebastian middag och vi andra fick i oss en god lunch (det är inte ofta man står och gör lunch nuförtiden, förutom till lilleman såklart).
Stora kusinerna är ute och leker nu medans jag förbereder maten till på fredag :)

Känner mig..... Huslig :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Som sagt du är ett energiknippe Angeliqa!

1års kalas i helgen ;-) oj vad tiden går!!

2012-04-03 @ 17:33:30
URL: http://www.minissida.blogspot.com
Postat av: Veronica & Julius

Lycka till med allt inför helgen

2012-04-04 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0