På begäran - Kyckling Gorgonzola

Lagade Kyckling Gorgozola häromdagen till en kär vän!
Detta blev så poppis att jag skulle lägga det på bloggen. Jag tror det har varit med sen innan, men vi tar det igen :)

För 3-4 pers

2st kycklingfileér
Champinjoner
Creme fraiche
Gorgonzola
Färskpasta

Stek svamp och kyckling så det är färdigt
Värm creme fraice och rör under tiden ner Gorgonzolan (enligt egen smak).
Krydda med salt oc svartpeppar.

Detta serverar jag med färskpasta!
Slurperlislurp :)



Bon Apetit!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Kvällens midddag.. Till delcaaaan sa jag: ikväll blir det Kafelino pasta.. det är en resturang kafelino =) heheh..

2011-09-09 @ 12:27:05
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0