Kläder till bröllopet

Åhhh ångest, jag har ju inget att ta på mig till på Lördag då det är bröllop. Eller jo, men inget jag VILL ha på mig, och inget som sitter bra på mig heller. Jag har fortfarande den här mammamagen....
Så idag skall alltså jag, basse och syrran storma en väninnas garderob och förhoppningsvis skall det finnas så mycket snyggt så att jag kommer att ha svårt o välja vilken av alla fina klänningar jag vill låna :)

Nu undrar ni kanske varför jag inte bara går ut o köper en ----
Well, så här är det, mammapeng är inte så jävla fett att leva på!
Man vänder litegrann på kronorna :)
Så jag säger såhär - Allt man kan sköta utan att spendera pengar - I like!!!



På den smala och "goda" tiden då vikten va långt ifrån ett bekymmer - Vilka kläder som helst satt bra!
Nu är man 8kg övervikt (jag VETatt det inte är extremt).
Men när man skall i klänning till ett bröllop så vill man vara fin som alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0