Bröllop

Skall som sagt på bröllop imorgon (tror inte någon har missat det hahaa)...
Det får en ändå att tänka, visst?
Vill jag gifta mig?
Kyrkligt eller borgligt?
Vit pampig klänning med släp eller något enkelt?
20 närmsta eller 100 gäster?

Jag har varit på bröllop som talar för både dessa alternativen och jag gillar såklart båda.
Men måste jag välja så tror jag att jag hade valt såhär:

Familj, närmsta vänner och utvalda släktingar.
Gifta oss borgligt men kanske ute någonstans?!
Enkel snygg klänning (Abbsolut inga puffärmar)
Middag och festande på kvällen med bra musik :)

Hur låter det?
Eller hade ni gjort annorlunda?


Kommentarer
Postat av: Mum

När ska vi komma =)

2011-09-16 @ 19:46:27
Postat av: Emma

Ska jag någon gång gifa mig har jag alltid velat göra de på en vit sandstrand utomlands!

Dom som vill vara med får givetvis det annars blir det jag och min man. Har aldrig drömt om ett stort kyrkobröllop med vit klänning. Men alla är vi ju olika och tur är de.

2011-09-16 @ 20:47:06
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Hege

Låter som ett bröllop precis i min smak. Och om jag räknas in bland de närmsta vänneran så röstar jag på detta DIREKT!!!!

Skall vi säga sommaren 2012?

Kram

2011-09-16 @ 21:11:55
URL: http://hegejonsson.blogspot.com
Postat av: Linda

När man va liten drömmde man alltid om de stora vita bröllopet men nu när jag e "vuxen" så tror jag inte att jag vill gifta mig! Å skulle de mot förmodan inträffa så hade de skullat bli enkelt,typ borgligt me vänner som vittne,inte i en fullsatt kyrka för den pressen hade jag aldrig klarat... Eller som Emma skrev typ utomlands,de hade vatt rätt romantiskt. Men nää,tror jag förblir ogift men jag vill däremot gå på bröllop så när gifter ni er?!? ;)

2011-09-16 @ 21:49:43
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0