Snarkningar

Vi har ett minde bekymmer här hemma - Nämligen snarkningar,
Micke snarkar som om han sågar ner hela saxtorpsskogen. Man kan höra trots våningsskillnader och dörrar emellan. Man skojar liksom inte bort det. HAN SNARKAR HÖGT!!!!

Så vår natt består just nu av en lilleman som envisas med att vakna 1 gång/natt trots hans bra nätter innan, !st Micke som snarkar, 1st Agge som väcker honom och ber honom vända sig och rulla till sidan.

Så sömnen här hemma just nu är sisådär, men jag och basse överlever då vi kan sova 2 timmar till lunch. Men min kära sambo håller på att krevera.

Men så iallafall häromdagen så somnade han på soffan och jag sov ju i vår säng däruppe. Jag gick ner mitt i nattten för att hämta basses nässug. Då passar jag på att väcka micke o fråga om han skulle följa med upp o sova i sängen istället. Snällt tänkte jag, sur blev micke. Han resonerar som så att när han låg där på soffan så fick han ju iallafall en natts sömn utan att störas. Helt rätt, men jag ville bara väl!
OK tänkte jag, jag skall inte väcka honom.

Inatt så hände liknande scenario. Micke somnar på soffan, jag drar filten över honom och sätter hans telefon på laddning brevid honom. Inatt när jag ger basse mat så kommer micke upp. Innan han stänger ögonen så säger han: Där nere låg jag helt övergiven!!


WHAT?????

Mn jag såg ett litet smil på hans läppar!
Den jävelen :)


Kommentarer
Postat av: Tessa

Då kan ju Micke och Martin gäspa ikapp på jobb. Sömnen är helt obefintlig här för tillfället och har varit så i snart tre månader... Sova, det kan vi göra när barnen blivit stora (eller?)! Kram

2011-10-03 @ 12:32:06
URL: http://livetforenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0