Rrrrrrrrumpa umpa falleralleraaaa

Innan va det poppis med så liten rumpa som möjligt.
Nu börjar det vända och man skall ha en fyllig bakdel!
YES! Min tid är här tänkte jag...
Men det är inte så enkelt.
För visst skall de vara fylliga, men resten av kroppen skall vara slim
och rumpan skall inte vara gropig (som min), rumpan skall vara brun (solbränd och INTE brun emellan), rumpan skall vara fast och rumpan skall inte ha blemor, finnar eller andra fläckar!

Så jag är UTE!

Kanske skulle köpt mig sånahär push up trosor?!


Hade sett helfjantigt ut för mina skinkor hade ju ändå hängt!!!
Nej jag får bara inse fakta.
Jag tillhör den där 95% skaran av kvinnor som har celluliter och
är måttligt roade över sin "fylliga" vita stjärt  :)


Kommentarer
Postat av: camilla

ha ha ha jag kan räkna in mig i den skaran :)

2011-10-07 @ 09:38:09
Postat av: Mum

Köp en till Micke, den har vi andra också nytta av, haha

2011-10-07 @ 09:48:37
Postat av: Linda

haha push up för rumpor,vilka saker de finns asså :) får nog oxå infinna mig i den gruppen som har fyllig rumpa mot sin vilja,celluiter å massa andra konstigheter men men jag sitter bekvämt iallafall å kanske om några år så e de inne me en hängade,vit,stor rumpa haha ;)

2011-10-07 @ 20:58:09
URL: http://lindas...
Postat av: fatima

Hahaha vad du ska överdriva.. hon hittar bara på!

Jag såg hennes fina rumpa när hon drog upp bikini trosorna innan rutchkanefärden ner.

2011-10-07 @ 22:19:45
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: Anonym

Kan vi få se mer av din röv?

2012-07-24 @ 01:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0