Hemskheter bland sött

Många av oss älskar ju gottis!
Man är ju inte mer än människa.....

MEN

Finns det något värre än när man tror man skall få en god efterrätt hos någon
OXÅ STÄLLER DE FRAM EN SKÅL MED ROMRUSSINFGLASS!!!



Eller om man stoppar ner näven i Gott & Blandat påsen och ser inte vad man sen slänger in i munnen
OXÅ ÄR DET SÖTLAKRITS!!!!



Eller när man förväntansfullt lyfter på locket till Alladin Asken
OXÅ FINNS DET ENDAST LIKÖRFYLLDA CHOKLAD KVAR.....



Det finns knappt ord att beskriva sin besvikelse på!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag kom på att vi har picassa på vår bärbara data som vi öppnar foto me,inte visste jag att man kunde använda de som photoshop.men eftersom du har lyckats å få så fina bilder så tänkte jag försöka ida, å tro mig,datf*n åker snart ut,e jag trög eller vad? Så du får snällt visa mig en dag hur de går till för detta fixar varken jag eller psyket haha :) hoppas ni har en mysig helg,kram på er!

2011-10-09 @ 00:09:26
URL: http://lindas...
Postat av: Jennifer

Vi har samma smak när det gäller gottis verkar det som..

2011-10-10 @ 21:52:18
URL: http://www.minissida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0