Drömmer om mina fel och brister

Är man skadad?
För länge sedan så frågade jag micke om det fanns något speciellt hos mig som han störde sig på lite!
Smart tänkte jag för det kanske är något litet som jag kan förhindra i fortsättningen. Kanske lite smaskande vid bordet, eller ett sätt att klia näsan på?!

Micke svarar: Ibland när du pratar med folk så övedriver du din sympati så det låter som om du pratar med ett barn och det är rätt störigt. Också tycker jag att du kan få en ganska nasal röst emellanåt och det är också rätt störigt.

Hmmm... Lite sårande men det va jag som bad om det. OK, nu skall vi jobba bort detta tänkte jag.

Igårnatt drömde jag om att det tog slut mellan mig och mikael. Jag och basse tog en egen lägenhet och vardagen rullade på i sin takt. senare pratade jag o micke i telefon för att diskutera saker o ting kring sebastian. Då vräker han ur sig: Fan ta dig o din nasala röst!!!


Vadå att det satte djupare spår i mig än jag trodde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0