Kärt besök!

Det blir mycket träffar och fikastunder som nybliven mamma (försöker dock hålla dem någorlunda nyttiga).
Idag var ännu en fika, med en gammal vän. Det va ett bra tag sen vi sågs eller snackade och Ännu längre sen vi umgicks. Men idag träffades vi med våra lillkillar, Sebastian snart 5 veckor och Julius 3 veckor.
Vi hade såklart massa roliga minnen att snacka om men mest pratade vi om bebbar ju :)
Ser fram emot fler mammastunder med henne i sommar!

Det har också blivit klart att det blir begravning för min Bedste den 27 Maj.
Kommer vara en jobbig dag men samtidigt så får hon sin vila.
Vår familj från Danmark kommer över och får sitt farväl och om något så skall det bli kul att träffa dem.

Jag har fått beställt lite grejor av My som jag skall skicka upp till min kära nyfunna vän Fatima i Luleå.
Ser fram emot att se hur resultatet blir och jag hoppas Fatima blir glad.
Vad det är får ni se senare.

Idag blir det eftermiddagsmys hemma och ikväll greys hos Linda!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Jo fikastunder finns det massor av, duktid du är som gör dem lite nyttigare :) föröker också med det :) ohh pirr pirr i magen :) du är så söt :)

2011-05-11 @ 18:07:01
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Linda

yheeaa,grey´s :D har verkligen saknat ditt sällskap,Ari e inte mkt att hänga i julgranen,han vet ju inte ens vem som e vem haha :) Ses snart kramis

2011-05-11 @ 19:53:52
URL: http://lindas...
Postat av: Veronica

Tack än en gång;) skoj att träffa dig och din sötnos!

2011-05-11 @ 21:08:52
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se
Postat av: Andreas

beklagar sorgen...

2011-05-18 @ 06:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0