Bedstemor!

Det är blandade känslor att min bedstemor (Mormor på danska) gått bort.
Man vill gärna ha dem kvar så länge som det bara går. Men i bedstes fall så vill man att hon skall få lugn och ro.
Hon blev 90 år. Hon fick 3 barn, 10 barnbarn, 17 barnbarns barn.
Och det är med STOR glädje att hon hann träffa minstingen (min Sebastian).

Hon hade en kanonbra dag då de träffades, hon visste precis vem han var och hade längtat efter att träffa honom.
Så han fick ligga i hennes famn i sängen och de mös länge ihop. Det va så mysigt att Sebastian somnade hos henne.
Detta fick vi många foto på och de betyder mycket idag.
Att hon hade fått mysa/kramas med honom var tydligen något hon pratade med personalen om dagarna efter vi varit där. Och jag tänker berätta för Sebban om hur glad hon var över att få hålla hans hand och känna hur len och mjuk den är.

Bedste har nu äntligen fått sin vila och innerst inne känns det skönt, hon lever vidare i sina barn, barnbarn och barnbarns barn. OCH VI ÄR RÄTT MÅNGA ;)



Bedste med ett av hennes barnbarns barn Holger :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh gumman,hade ingen aning alls när jag träffade dig innan ida,beklagar verkligen sorgen!Du vet var jag finns om du behöver prata,massa kramar <3

2011-05-07 @ 21:52:17
URL: http://lindas....
Postat av: fatima (Isayah's & Eliyah's mamma)

Beklagar sorgen :(:(:( du vet att du kan ringa mig om det känns att du vill prata eller annat. kramis.

2011-05-08 @ 12:24:09
URL: http://Www.thistakes.com/
Postat av: Michaela - Elias Mamma

beklagar sorgen!



Men va mysigt att hon hann o träffa din lilla kille iaf.. Måste kännas otroligt bra mitt i det tråkiga..



Kram

2011-05-09 @ 13:44:07
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0