Önskelista

Inte är det nära till min födelsedag, ännu längre bort ligger julafton
MEN...
Jag har ett stort behov av att ändå skapa en önskelista. Det kan vara en liten önskelista till mig själv om vad jag skulle vilja ha om jag kunnat.

Såklart så är ju min lille grabb och alla hans behov längst upp på listan (tro det eller ej men skriver man inte till det, så finns det faktiskt vissa människor som hade reagerat).

Men om man får göra en lista som bara är för MIG så ser den ut såhär:

* Belly Bandit (budar på tradera as we speak)
* Våriga skor till mina fötter som snart inte är svullna längre :)
* Löparband - Yes, det är (för mig) "roligare" att springa på band än ute.
* Solariekort (som jag snart skall sola sola sola, love it!
* Jordgubbar (förra året fick jag de första av mamma 9 Maj så säsongen är ännu ej igång)
* KLÄDER..... Jag vill såååå gärna shoppa kläder. Inte lönt nu ju, men tänk er att stå i ett omklädningsrum och tänka, shit, denna kjolen va sååå fin, den får följa med hem :) Det längtar jag till.
* Våren - Jag skall fixa och dona i trädgården alla minutrar jag får över. Första uppdraget blir att måla garaget. Syster har lovat att hjälpa till med rabatten.


Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Jag hatar att springa ute, powerwalk är ok! Men bandet is tha shit :D Kan hålla på ett tag. Och sola det ska jag göra guuuuud vad jag längtar. BLEK SOM NU HAR JAG ALDRIIIIIG ALLLLDRIG varit. Var ju brun med Isayah för han kom ju på sommaren. Och kläder kläder...

2011-03-17 @ 09:43:05
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Hehe jo det är på gott och ont att man fastnar lätt i det ;P

Nu är det bara 10 minuter kvar till det börjar =) Sen är det fasen dags att ta tag i dagen =P



Kram

2011-03-17 @ 10:09:23
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Hej gumman visst var det du som skrev ang Ullareds besök och mys? :) Det var en anonym kommentar men chansar på att du skrev den, isåfall så är svaret : SJÄLVKLART så måste vi det :D

2011-03-17 @ 19:38:43
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0