Micke och Angeliqa 4 år!

Idag firar jag och Micke 4 år!
Vi snackade om detta för någon dag sedan och tyckte båda att det känns som mer!!!!
Det är ju inte smickrande kanske, men jag tror det är för att vi under denna tiden har varit med om en hel del...

Eftersom jag vet att Micke inte läser min blogg så kan jag skriva om hans överraskning här och nu.
(Säg inget till honom nu!)

Jag har planerat in en mysig kväll i Helsingborg som börjar med middag på Restaurang Haket och efter det blir det popcorn och bio. Vi skall se Gulliver 3D :)
Och eftersom det är en jobbdag så får det vara bra så...
Jag kommer ha svårt nog att hålla mig vaken :)

Men anyway :)
Grattis lovely på vår 4årsdag


Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Grattis till er på 4-årsdagen =) Hoppas ni får en toppenmysig kväll tillsammans =)



Kram

2011-03-03 @ 16:56:16
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Stort grattis gumman hälsa mannen din :D, Tack för alla fina lugnande kommentarer igår. Du är en ängel.

2011-03-03 @ 17:15:27
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Mum

Stort grattis, hoppas ni får en riktig mysig kväll och att du ser hela filmen, puss

2011-03-03 @ 18:11:57
Postat av: Linda

Stort grattis på er 4-års dag,hoppas ni får en underbart mysig dag/kväll :) Kram från grannarna :)

2011-03-03 @ 20:43:27
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0