Helgen

Oj, det har varit dåligt med uppdatering på sistone.
Men det skall det förhoppningsvis bli bättre med from denna veckan.
Helt galet att man nu sitter hemma...
VÄNTAR på att förlossningen skall börja! Man sitter ju verkligen och väntar på det. Därför man är hemma!
HELT GALET och overkligt :) Men spännande...

Gick upp och rakt ner till datorn i mysiskläder för att starta arbetsdagen.
Redan fått massa gjort och jag känner mig effektiv. Effektiv i mysiskläder, detta är något alla borde prova.

Samtidigt kan man passa på att äta gott ur kylskåpet och skafferiet hehee :)

Men det va inte detta jag tänkte snacka om, jag ville gärna berätta om min helg!

Jag bjöd mina kära arbetskollegor på fika i Fredags för att fira sista dagen på arbetsplatsen.
Jag lämnbade över det sista till min ersättare. Det kommer gå sååå bra, det känns också toppen!
Väl hemma så gick Spotify varm med god musik på hög ljudnivå, precis så som det skall vara.
Till detta målade jag köket och Micke fixade maten :)
Som alla andra fredagar borde vara /oftast är så somnade vi i soffan till en bra film och jag tror mig minnas att jag fick en härlig fotmassage till detta :)

Lördagen var det full show HELA dagen.
Vi steg båda upp kl 08. Micke försvann iväg till sitt jobb och jag startade mina alla projket inför dagen.
Vi hade bjudit hem mina och mickes syskon med familjer för en hamburger-provar-afton.
Visst låter det gott och spännande?
Alla fick olika uppgifter på vad de skulle ta med sig till buffén och själv så bakade jag 2 olika sorters hamburgerbröd (miniformat), hamburgare (miniformat de också) och jag slängde ihop 2st cheesecakes till efterrätt.
Städade och satte iordning.
Efter dusch/bad så hann jag också med en timme i trädgården med hög musik som strömmade ut från vardagsrummet.
Micke kom hem från jobb och alles var på plats, NICE!
Gästerna kom och det blev en mycket lyckad kväll. Massa mat, mätta syskon, och knappt något för mig att städa på kvällen för att alla under dagen hjälptes åt.

Söndagen gick i helt annat tecken, lugnt och harmoniskt!
Åkte hem till Gabbe för att hälsa på henne och hennes syster som var nere och hälsade på under helgen.
Sen blev det biltvätt, träffade mina föräldrar och kvällen avslutades i Lomma med soppa och caracassonne spel.
JAG FÖRLORAR ALLTID!!!!!
Men det är också alltid jag som vill spela det IGEN och IGEN!

Att jag aldrig lär mig :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst är det galet, snart är bebisarna här! så himlans mysigt! :D Längtar som en tok! Samtidigt som jag vill hinna boa klart haha!



Vilken underbar helg du verkar haft! :D Myskläder är det bästa och somna i soffan är inte fy skam det heller :)



Hoppas du får en toppen start på den här veckan också! Massa kramar!

2011-03-28 @ 11:41:56
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Hej på dig :) Du ska inte behöva fråga ang det där, det är bara skoj att du gör sånt. Jag har ju härmat andra själv :P hoppas ja vinner mohahaha. :P

2011-03-28 @ 11:54:05
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: alfamamma

Vad mysigt med hamburger-provar-afton! Det vill jag också ha!

2011-03-28 @ 17:09:39
URL: http://alfamamma.blogg.se/
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Låter som ni hade en bra helg =)



Kram

2011-04-04 @ 16:32:31
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0