Helgen har varit fin

Måste säga att trots att helgen varit fylld med massa som alltid så har det varit en trevlig helg!
Lördagen spenderades mestadels på Väla med väninna. Och jag har lovat mig själv att INTE åka dit mer innan jag fött och faktiskt kan kolla lite kläder och skor. FRUKTANSVÄRT att bara gå o titta/känna och få blickar från alla småflickor i storlek 36.
BLÄ!!! Men en kopp kaffe senare så blev jag lugnare.
När jag kom hem möttes jag av en Hege som skulle fotografera magen min och ta lite fina foto på mig och micke.
Jag är så spänd på att få se resultatet. Hege är jätteduktig!
Kvällen var uppbokad för att fira svåger som fyllt år.
Det blev buffé hemma hos honom med Basilika mat (Me like). Gottebord och Melodifestivalen spenaderade vi kvällen med. Kan det ha blivit bättre?

Söndagen var det Scrapbooking date hemma hos Hege.
Hon lärde oss en massa nya tekniker som hon lärt sig. Så kul!

Hoppas jag får lite tid att scrapbooka när jag går hemma i väntan på lillkillen!

Kommentarer
Postat av: Hege

Och jag vill bara få redigera... men det fucking Elements fungerar inte... och Gimp är det största katastro-programmet jag arbetat i. Oooooooo vad jag är aggressiv just nu....

2011-03-14 @ 22:37:12
URL: http://hegesjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0