Detta bjuder veckan på!

Kvällen blir ensam i lugn och ro då Micke eventuellt skall spendera sin kväll med brödrarna.
Så jag skall kanske njuta av lite fotbad? Eller bara ligga o sova på soffan?
Ja allt lockar just nu.
Hela Tisdag förmiddag skall jag och micke inbefinna oss på MVC för sista föräldrarutbildningen (Smärtlindring/förlossning) - Mycket spännande, visst?
Onsdag efter jobb skall jag träffa Jenny och hennes lille pojke, Det har jag sett fram emot. Då kan jag få lukta och kela med honom lite. Antar att längtan efter min egen kommer öka :) Onsdagskvällen har jag en dejt med grannen Linda :) GREYS ANATOMY SÄSONGSSTART!!!!!
Det kommer bli massvis med mys och gottis!
Torsdag funderar jag på att kanske gå på bo eller något. Någon som e sugen på att följa med?
Vill ju gärna hitta på en massa sånt nu innan det är en till i familjen som jag kommer vilja spendera all min tid med.

Undra just vad man skall se för film?


Black Swan

Liksom de flesta ballerinor kretsar hela Ninas liv kring ballett. Hon är en av de starkast lysande stjärnorna i New York City Ballet Company och när det blir dags att ersätta prima ballerinan Beth som huvudrollen i Svansjön står Nina på tur. Men hon får oväntad konkurrens i nykomlingen Lily som imponerar stort på regissören med sin sensualitet och passion. Allt som detvå rivalerna utvecklar en skruvad vänskap blir Nina mer och mer desperat och frågan är hur långt hon är villig att pressa sig själv för sin karriär.

Natalie Portman oscarsbelönade för Bästa kvinnliga huvudroll.



Ritualen
 

“Att välja att inte tro på Djävulen skyddar dig inte från honom.”
–Fader Lucas

Ritualen följer den skeptiska teologistudenten Michael Kovak, som motvilligt går på exorcismskolan i Vatikanen. Under ett besök i Rom träffar han en oortodox präst, Fader Lucas, som introducerar honom för den mörkare sidan av sin tro.

Inspirerad av verkliga händelser



Sanctum 3D



En thriller i 3D med James Cameron (”Avatar”, ”Titanic”) som exekutiv producent.

Ett dykarteam ger sig av till en avlägsen del av regnskogen i Papua Nya Guinea för att utforska de otillgängliga undervattensgrottorna. När de befinner sig hundratals meter under marknivå bryter en tropisk storm ut och vägen upp ur grottorna blockeras. Vattennivån stiger hastigt och dykarna tvingas allt längre in i grottsystemet. I jakten på en annan väg ut växer desperationen och nervpressen gör attdykarna snart visar sitt sanna jag.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Yhhheeeaaa,GREYS :) längtar redan som bara den,speciellt efter allt gott vi ska kränga hahahaha :)

2011-03-14 @ 19:28:40
URL: http://lindaslove...
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Hej gumman ska du titta på En unge i minuten?



Jag har sett black swan, Den var speciell den filmen. Värd att se om man har lust.

2011-03-14 @ 19:58:57
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0