Spinning på dagens schema!

Det ser ju ut att bli en alldeles strålande dag idag!

Förmiddagen har vi fritt, så det får bli en promenad i vagnen, kanske upp till affären och handla melon *slurp*..
När klockan slår 14 så skall jag hälsa på broder min och mina 3 brorssöner. Det va alldeles för länge sen vi sågs. Men tiden har aldrig gått snabbare än vad den gör just nu.
18:30 så skall jag plågas på spinningcykel. Hege gör mig sällskap i spinningsalen och det är ingen mindre än hennes egen man Mats som skall leda cyklingen på 60 minuter.


Det kan vara en bra avslutning på dagen att hoppa in i en kall dusch och sen bada lille Sebastian - Han älskar att bada, speciellt när det är så varmt ute.


Bild: Ett av hans första bad med sin pappa :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Blev de inget dopp i poolen?

2011-07-06 @ 23:41:30
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0