Pappa Mikael är Sebastian bästa vän!

Min kära sambo kommer idag hem från London.
Han har varit där i 5 dagar för att spela paintball med sitt lag.
Sebastian är för lite för att förstå att han är borta, men jag kan svära på att han märker av att där är någon skillnad här hemma. Han sover dåligt om nätterna och är sååå trött på att bara leka med mig.
Men idag, om bara några timmar, så är hans bästis hemma igen.
Och jag tror/jag VET att Micke har saknat honom MINST lika mycket.
Pssst - Micke berättade för mig att han inte har kunnat sova så gott om nätterna, vaknat av o till, så det är uppenbart att deras saknad till varandra har påverkat dem båda :)






Kommentarer
Postat av: Mum

Ho himla fina bilder av dina killar, kram

2011-07-05 @ 08:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0