Idag skall det bli flitigt

Idag har jag varit fruktansvärt flitig.

*Ringt Försäkringskassan och anmält mig till informationsträff i Helsingborg (så man kan börja förstå regler o annat till föräldrarledigheten)
*Avbokat mina dyra linser samt beställt mina första linser genom nätet (high tech)
*Ringt Bauhaus och lyckats övertala dem till att ta emot ett högskåp till badrummet som vi inte vill ha längre.
Betalat alla räkningar
*Tillsammans med löneavdelningen på jobb fyllt i mina papper som försäkringskassan skall ha inför föräldrarpenningen.
*lagt ut 2 annonser på blocket (hoppas folk ringer på dem bara)
Barstolar
Malm Sänghylla

Vad som återstår av dagen är:
*Träna
*Handla på Kicks
*Handla hem litta mat
*Posta brev (VIKTIGT)
*Hem o laga mat
*Fortsätta rensa blivande babyrum och sätta ut i garaget.

Tror faktiskt att jag har kväll efter det, unbelievable ;)

Ha en skön Måndag alla!


Kommentarer
Postat av: Lina

Självklart får du länka :P



Ska ta mig an utmaning nån kväll framöver :) kanske redan ikväll beror på när lillan väljer att somna.



Hur har din helg varit?



Kramar!

2011-01-24 @ 18:45:04
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: pernilla

har också bokat oss till utbildningen... (älskar att vara ute i god tid, så de gjorde jag i början av jan), för oss blev det den 14 feb.



När ska ni dit??

/pernilla

2011-01-24 @ 20:33:59
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

HURTBULLE. Vad duktig du har vart i dag,. Att du orkat göra alla måsten <3

2011-01-25 @ 15:44:59
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Sofie

Informationsträffen hos försärkingskassan var bra tyckte jag, vi var bara fem stycken på infon och fick tid att fråga rätt mycket!

2011-01-26 @ 17:04:35
URL: http://surr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0