Fina Anna!

Jag har en vän, som ni säkert har hört om sen innan, Anna!
Äntligen så skall vi träffas. Det blir inte alls ofta av MASSA anledningar, men som riktiga vänner så är Anna en sån som man kan träffa och allt är som innan, alltid lika kul att ses och man känner inte arga blickar för att det va ett tag sen! Så upplever jag det iallafall :)

IDAG skall vi träffas efter jobb!
Fika och skitsnacka, sen hörde jag ett rykte om att hon skulle klämma på min mage också ;)



Bild lånad från google

Kommentarer
Postat av: Christine

Nej, inga fler UL här. Det man är mest nyfiken på är ju egentligen hur den lilla varelsen är och det får man ju inte riktigt veta på UL :) men jag kan ju bara tro att det är en riktig liten buse.



Skönt att ha sluppit illamående! Men jag förstår verkligen vad du menar med illamåendet nu när bebisen bökar runt för fullt.



Vi ska också besöka BM på alla hjärtans dag :) Har börjat att besöka henne varannan vecka nu. Kommer ju kännas som att man bor där ;)



Kram

2011-01-18 @ 13:17:14
URL: http://kirsten.blogg.se/
Postat av: Josefine

åh vad kul att vi ligger så lika, är ju lite extra roligt att följas åt då :) ! vilket datum har du BF ? :)

2011-01-18 @ 14:44:18
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Jadå dagen har varit helt ok =) fick klämt lite på vagnen (åtminstone en likadan) plus att jag fick kollat upp lite tillbehörspriser =) Så jag är nöjd =P tog ett varv på stan också där det shoppades lite strumpor till lillen =)

3 par för 35:- =D



Hoppas du haft en bra dag =)



Kram!

2011-01-18 @ 16:35:57
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Josefine

men vad häftigt, vi har BF 4/4 :D. Ja hur får man egentligen tiden att gå fort ? haha. Det har ju gått hur fort som helst sedan man berättade egentligen och egentligen borde man ju njuta av tiden som är kvar men man vill ju ha ut den lill* nuu ! ;) vet ni vad det är för kön på bebisen ?

2011-01-18 @ 17:29:09
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Rätt lik bild faktiskt hahaha! Glöm nu inte säga till micke så att han inte planerar nått på söndag, du, jag, micke o bebis mage mys pys =).

2011-01-18 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0