Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag!
Brukar ni fira den?
Vi är väl rätt så mittemellan när det kommer till den saken.
Ibland blir det middag o mys medans ibland försvinner dagen obemärkt förbi.

Idag skall vi dock starta dagen med att gå på Ultraljud och se vår bebis för sista gången innan förlossning :)
Såååå spännande, hoppas han bjuder på sig och visar sig på sin bästaste sida hahaha...
Alla ultraljud och undersökningar så har han bökat runder och sparkat på mikrofonen :)
Så idag får han gott ställa upp på lite snygga foto!

Något annat roligt jag har att berätta är att jag Äntligen är färdig med babyrummet.
DEt blev såååå fint det kan jag lova er!
De enda som sett rummet förutom jag och Micke är Hege och Mats!
De tyckte nog också det va fint!

Jag hade gärna lagt ut bilder på det men jag vill att nära o kära skall se det med deras egna ögon först innan jag lägger ut bilder på det!

Men NU!!! Ultraljud!
Ha en bra alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas lillkillen ligger stilla ida :)

Mysigt att börja dagen me ett UL!

Visste inte ens att du börjat me rummet,men sjuuuuukt nyfiken e jag nu ju :)

2011-02-14 @ 10:45:48
URL: http://lindas...
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Men mys gumman. UL är så spännande <3 Alla hjärtans dag är som alla dagar men denna dag så fjanatar jag mig mer :P

2011-02-14 @ 11:12:13
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: TanteHege

Kan man få en mera perfekt alla hjärtans dag än att se och höra hjärtat på sin lilla bebis?

2011-02-14 @ 18:02:49
Postat av: Åsa

Ska bli spännande att se rummet på torsdag.

Gick det bra på ultraljudet? Vad uppskattade de hans vikt till?

2011-02-14 @ 20:39:08
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0