Idag...

Tiden har gott snabbt då jag har hållt mig sysselsatt med uterum och städning. Idag kommer Fatima Och Eliyah!
Skoooooj :)

Så jag lämnade Basseman hos sin Farmor och Farfar. For iväg till Hyllinge för att storhandla och köpa hem utebelysning som Mike skall sätta upp idag.
Hem igen för att klipa gräset och städa så smått.

Syrran ringde och beställde Chokladglass :)
Tur för henne att jag skall in o handla gott nu, så att man kan slänga in en burk glass till henne på väg hem ;)

Så nu, in till stan o hämta Liberopaket som kommit, handla det sista, Systemet och handla Smaskelismus.
Hämta mitt hjärta Sebastian.

Hem och laga mat och kela med Basse innan han skall slängas i badet.
Avslutar kvällen med ett kafferep hos grannarna innan min Luleå-vän kommer :)

Låter inte detta som en toppendag eller What?  :)


Kommentarer
Postat av: fatima

Men du... vänta med handlandet så kan vi stor handla tillsammans :D

2011-08-31 @ 16:04:34
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: Linda

låter som en toppen dag :) Tack för ida,Basse e ju bara såååå go :) kram på dig

2011-08-31 @ 20:45:37
URL: http://lindaslovely....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0