Vad händer idag måntro?

Idag tror jag inte att jag har några planer alls faktiskt efter jobb.
Vad skulle jag då kunna göra med min tid?

Jag skulle kunna:
*Träna, Hege skall ju Cirkelträna, eller skulle jag kunna träna annat, har ju en tävling på jobb ni vet.
*Baka, det är alltid välkommet med nybakat bröd eller kanske choklad brownies, mjuka varma med frosting på!
*Laga en god rätt till sambon min, det tycker jag att han förtjänar!
*Storstäda, man mår ju så bra efteråt när man kan sjunka ner i soffan och äter en pralin, samtidigt titta ut över det nystädade golvet.
*Skulle kunna hälsa på någon och vara lite social
*Se klart filmerna som jag har hemma (Casablanca och This is it)
*Lägga puzzel

Undra just vad det kommer bli !?!

Kommentarer
Postat av: Hege

jag hoppas du sjönk ner i soffan och inte rörde en fena på hela kvällen!

2010-09-16 @ 20:45:50
URL: http://hegejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0