Idag blir det till att skaka på rumpafläsket

Efter ca 2 veckors nästan stillasittande, som jag fullständigt skyller på min sambo, så skall jag alltså iväg o skaka rumpa ikväll med Hege. Vi skall dansa Zumba och känna alla rytmer vibrerandes genom blodådrorna.
Ska bli roligt faktiskt. Fast just nu är jag trött så att jag hade kunnat somna rakt upp o ner. Men jag tror då ännu mer att det kanske är nytttigt att komma ut lite. Det är höstvädret som påverkar mig så. Måste finna gnistan trots det gråa vädret. Egentligen så älskar jag denna perioden, för vindarna piskar och regnet är aldrig långt borta, och tro det eller ej, men det är mitt signaturväder :)



Så jag skall försöka fylla hösten med massa mys, och till mys klassar jag, ulliga filtar, doftljus i massor, baka, te, varm o´boy, böcker, filmer.....

Så detta skall jag försöka tillägna mina kvällar till i höst. Vad tycker ni om hösten och vad gör ni gärna för att lyxa till vardagen?

Kommentarer
Postat av: Hege

Tycker oxå hösten är dömysig - så länge man är inomhus och kan kura upp sig i soffan med tända ljus. Men hur kul är det att röra sig utomhus då????? BLÄ! Nej, tacka vet jag sommaren :o) Det är min årstid.

2010-09-15 @ 20:24:47
URL: http://hegejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0