Buzzador

Om ni inte vet vad Buzzador är så är det helt okej, det skall jag berätta nu.
www.buzzador.se så kan man registrera sig o efter att ha satt sin profil så får man erbjudanden/kampanjer som passar en efter vad man har lagt in i sin profil - Logiskt!

Sen får man kampanjer som man kan söka till (man kommer med nästan alltid). Som nu, jag har ansökt om att vara med o testa Lovefilms. Det innebär att jag under en månad nu kommer att få hem 4st folmer kostnadsfritt och dessa skall jag kolla på med familj o vänner, eller kanske själv, jag bestämmer.

När jag har gjort detta så rapporterar jag vad jag tyckte om tjänsten om det kan vara nått o vad som kanske kan förbättras.
För detta får jag poäng - OCH 4 GRATIS HYRFILMER SÅKLART!

Poängen är bra till vidare kampanjer, dvs om man har deltagit i många kampanjer och rapporterat som man skall så får man poäng - ju fler poäng man har desto roligare kampanjer får man vara med och delta i.

ENKELT! Om man sköter sig så belönas det....

Så nu undrar jag är det fler som kan tänka sig att testa detta? Man förlorar inget på det, om man inte vill vara med i några kampanjer så tackar man enkelt NEJ, eller svarar inte på kampanjen överhuvudtaget.

OM ni vill testa detta så kan ni göra det genom mig eller på www.buzzador.se
Men om ni gör det genom mig så får jag extra poäng ;)

Nu väntar jag hem 4st filmer som jag ska kolla på sen väntar jag förhoppningsvis hem hudvårdsprodukter också...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja e med har varit de i lite mer än ett år. Har varit med i massa kampanjer. Alla hudvård typ. Jätteskoj. Men i år har det varit dåligt med kampanjer. Jag har haft två i år. Detta året skulle de rikta in sig på småbarnsföräldrar. Jag tacka nej till lovefilm haha. De var inget för mig =) Hoppas att du snart får ta del av fler kampanjer. Ha en skön helg.Kram

2010-09-10 @ 18:33:46
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ni ser ut att fått det riktigt mysigt där inne med kökslampor o allt. Är ni färdiga med vardagsrummet nu?

2010-09-12 @ 20:49:45
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0