Vad händer idag då?

Ja vad händer idag?
Micke jobbar efter jobb, hehe ja jag vet det låter konstigt, men så är vår vardag.
Så jag har ju lite egentid att sprida på roliga saker, eller Måsten!
Jag tänker nu på olika saker jag skulle kunna göra

             

* Sova
* Träna (Spinn 45 min)
* Hälsa på någon?!
* Baka nått gott
* Förbereda mig inför Scrapbook träffen på söndag, se så jag har allt
* Laga nått gott att äta
* Börja läsa på en av de alla böcker som väntar på mig
* Städa ? Njea, det låter sådär kul

Vad ska ni göra, jag behöver inspiration

Kommentarer
Postat av: Hege

Jag har jobbat ett litet tag med det mest akuta, nu har jag lite egentid för att kolla din blogg - och sen skall jag ge mig in i plugg-världen igen, tills jag somnar över böckerna (inga sömnproblem nu i alla fall...)

Jag tycker du skall ta en bok, en filt och lite varm chocklad och slå dig ner i soffan. Sen -när du känner att texten suddar ihopa sig kan du glida ännu lite längre ner i soffan och bara sova :o)

Kram

2010-10-19 @ 18:48:23
URL: http://hegejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0