Okt. 15, 2010

Det har inte blivit mycket "vanligt" bloggande sen dess att jag berättade att jag va med barn visst?
Skall försöka att inte snöa in mig på det FÖR mycket, men just nu så är det min vardag, mitt allt.
Det enda jag tänker på och det enda som överhuvudtaget är intressant. Jobbigt nog att fokusera sig på jobb ibland tycker jag.
Så jag hoppas alla har lite överseende med detta!

Blev inget bloggat igår, eller i förrgår för den delen.
Jag har ju som sagt innan mått SUPER. Inga smärtor, inget huvud i toaletten, inget illamående, verkligen varit blessed redan! Kommer bli en härlig unge :) eller så kommer den ut och är helt crazy hahaha...
Vilket fall som helst, nu börjar jag känna av den lite, inga sparkar o så, det kommer nog inte förrens om 2 veckor, men känner av bubblandet och rumlandet i magen, kommer efter lunchen. Och denna känslan får mig att må sisådär, lite illamående och nojjig över vad som händer där inne.
Jag vill ha en liten lucka på magen, precis som Bender i Futurama, så att man kan kika in emellanåt och se vad den hittar på för nått. 

                       

Men med detta så gav jag mig rätten att bara slappa Onsdag/Torsdag.
Alla säger att man skall lyssna på sin kropp och är man trött, då vilar man och är man hungrig, ja då äter man så enkelt är det. Alla kvinnliga/jobbiga tankar om att inte äta det eller detta är som bortblåst. Visst man behöver inte trycka i sig, kilona skall ju bort efter 9 månader. Men jag äter det jag är sugen på... Så det så!


Kommentarer
Postat av: Mum

Blir det bra med semlor på söndag, det finns ju en annan son har sug och som tycker om dem, och det är väl hennes tur att få som hon vill, puss

2010-10-15 @ 22:43:29
Postat av: Åsa

Såklart du ska äta lite extra gott. Det traskar du bort sen. Du verkar vara en tjej med självdisciplin!



Kram

2010-10-17 @ 20:57:23
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0