Snart är det Scrapträff

Vi är ett gäng tjejer som försöker träffas emellanåt och scrappa tillsammans.
Nu var det väldigt längesen, för vi har haft uppehåll under sommaren. Det är ju faktiskt mysigare att scrappa på höst/Vinter/vår tycker jag.
Men på söndag är det dags igen, denna gången skall vi träffas hemma hos mig.
Det blir på söndag, startar med en söndags frukost med hemmabakade bullar och sen så kommer det stå kaffe/läsk/lussebullar/godis serverat så att man inte riskerar att bli hungrig under tiden :)

Förberedelser inför en sådan träff är att man måste se till att ha scrapbookingmaterial.
Det har man oftast en massa, men något som Jag har en förmåga att glömma är foto, det mest självklara.
Så i Tisdags morse så skicade jag in foto till Fuju för framkallning.
Det skall ta 2-5 arbetsdagar innan man får hem detta så jag hoppas på idag eller imorgon :(
Håll tummarna!

Om man googlar på Fuji gratis så kommer man alltid in på en länk där de skickar hem 100bilder gratis.
Perfekt. Så denna gången beställde jag 130 foto för 49:-

Några exempel på bilder jag har beställt i denna omgången:

Bilder från Mats & Heges bröllopsfest


Bilder från Heges möhippa


Bilder från när vi var i London


Bilder från mammas 50 års fest


Sminkafton hos syster :)


Bilder från när vi var i Randers 2009

Kommentarer
Postat av: Mum

Det ska bli trevligt att träffa alla och att komma igång igen, kram

2010-10-21 @ 23:03:35
Postat av: fatima (Isayah´s Mamma)

Jätte fina bilder :)

2010-10-21 @ 23:23:34
URL: http://www.thistakes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0