Pizza Huuuuuuuuuuuuuuut.........

Jag sa till Micke för ett tag sen att jag ahde en fruktansvärd craving efter Pizza Hut, Måste ha Pizza från Pizza Hut, då tröstade han mig med att det skulle vi fixa en dag.
Han som alltid brukar överraska mig, så jag trodde att nu jävlar skall vi snart äta gooood pizza från Pizza Hut.

Men veckorna har gått och ingen pizza Hut :(
Nu när micke är iväg och spelar paintball så får jag ett sms första kväll där han skriver: Mmmm va gott, ikväll skall jag o grabbarna äta på pizza Hut.

VA FAN..... ÄR DET GRYMT ELLER VAD?

Så nu vill jag abra berätta för er alla:
IKVÄLL SKALL JAG ÄTA PIZZA HUT..... MED NINA!

Muhahahahaha..........

             


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var lågt av han, haha. Tur att du är en redig kvinna o kan fixa det själv! :)

2010-10-01 @ 15:21:32
URL: http://baraminabarn.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, då blev det bra till slut : )



/Stefan

2010-10-01 @ 15:46:27
Postat av: Linda

Mmmm,gott i gott gott :)

2010-10-02 @ 13:31:22
URL: http://lindaslove....
Postat av: Nina

:D

2010-10-05 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0