Ikea och lite annat mys

                                       

Idag skall jag och micke sticka till IKEA och mysa.
Detta håller han nog inte med om. Han åker dit och kollar DET HAN SKALL KOLLA...
Jag åker dit för att kolla på ALLT, sen när jag kommer hem så inser jag att jag missat det jag egentligen åkte dit för. Det är ju inte så bra iofs, men det blir sådär mysigt och trevligt att gå mellan hyllorna och fantisera om hur man skulle kunna lägga upp gardiner och köpa massa julpynt och varför inte äta IKEAS köttbullar?
Det är ikea mys för MIG, men det blir nog annat idag - Kanske.
Går det att introducera våra konstiga sätt att se på saker o ting på våra killar?
Funkar det eller är det bara toffelhjältar som "låtsas" njuta medans de smeker några kuddar och ler?

                                   

Vill jag ha det så?
Eller vill jag ha en Micke som stressar genom hyllorna och vill hem så fort som möjligt.
Det är ju det där manliga som vi Egentligen vill ha?!

Well, han kanske överraskar mig med en tur in på babyproffsen och babyland medans vi ändå är där. Måste ju börja kolla på vagnar nu, det är tydligen 3-4 månaders väntetide på dem. skumt!
Känns ju också konstigt att redan nu beställa vagn!
Vad ska man ha för vagn, det är en DJUNGEL av vagnar kan jag meddela er och ni som redan har barn, NI VET...
NI VET och sitter hemma och skrattar åt mig som nu sliter håret i stycken för att det finns, duovagn, kombivagn, röd, grön, svart vagn, 0-3 år, 6mån-3år, emmaljunga, kronan, brio, desingvagnar, 3000, 4000,5000, 6000, 7000, 8000, 9000, 10000, 11000 kronor.....

                              

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Oj, är det så lång väntetid på barnvagnar?

Vi har inte ens börjat kolla än, men det kanske är lika bra att våga sig ut i barnvagnsdjungeln då...

2010-10-18 @ 19:59:14
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma

Du ska få en ledtråd.

Du träffa mig tillsammans med Glenn hos Linda och Ari i somras dagen innan dom skulle spela paintball. Vet du nu?

2010-10-18 @ 20:16:20
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha ibland ska de vara lite jobbigt.

Började skriva förra året o då ville jag inte att någon skulle veta vet jag var.

Men de stämmer att jag hitta dig via lindas blogg. Hoppas allt är bra med dig?

/Emma

2010-10-19 @ 10:04:15
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Fatima (Isayah´s Mamma)

Jag vet, det där med vagnar är ju inte det lättaste :)

Dem är inte billiga heller. hmmhmm..



Jag såg frågan du fick, det var några andra som ställde likadan fråga så jag sammanställde dem. :) Kram



Sv: Jag älskar ju att träna men har varit så trött i början. Men jag läste att om du tränat tidigare så kan du träna men försiktigt men ska inte upp i så hög puls. Om jag kör spinning eller bandet eller crosstrainern så håller jag pulsen under maxpuls. Alltså mitt i mellan. För när man är gravid går man lätt upp i puls. Jag promenerar ute, och inne. Kör konditions maskinerna och igår så tränade jag med lätta vikter- Armarna och brösten. Bara så att dem blir lite fasta och starka. Men mycket försiktigt.

2010-10-19 @ 13:31:12
URL: http://www.thistakes.com
Postat av: Åsa

Tänkte på den där IKEA-grejen. Man vill väl ha det lite mittemellan. Lite intresse av hemmet o dess inredning skadar ju inte. Och inget intresse alls kan ju också vara tråkigt. Värst är egentligen när dom har FÖR mycket intresse och tycker att dom ska bestämma färg på kuddarna o gardinera :P

2010-10-19 @ 20:59:40
URL: http://baraminabarn.blogspot.com
Postat av: Jessica

Haha ja den där barnvagnsdjungeln.. vi har haft tre!!!!! olika vagnar.. först hade vi emmaljunga,sen en teutonia, och nu en urban jungle mountain buggy... den är SÅ bra!!! vi beställde vår på www.kopbarnvagn.se tog 14 dagar att få den!!!

2010-10-19 @ 21:42:05
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0