Buzza Lumene Dag Creme

Som ni vet sen innan så är jag en Buzzador, vilket innebär att jag får chansen att testa massa roliga produkter för att sen utvärdera dem. Nu har jag hämtat ut ett nytt paket och denna gången var det Lumene Dag kräm.
Skall bli spännande, krämen doftar ljuvligt. Så jag skall dela ut små testburkar med detta till mina nära och kära så att de också kan ta del av erbjudandet och kanske bli inspirerade till att börja Buzza med mig :)


Det är kul att hämta paket, speciellt om de är gratis :)


Detta låg i paketet...


Någon som vill ha en lumene dag creme att testa?

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför får du så många burkar? Ska du testa en längre tid innan du meddelar vad du tycker om produkten?

2010-10-28 @ 20:43:05
URL: http://lillalarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0