Söndag = vilodag?

Söndag lika med vilodag, eller?

Nope, upp tidigt för att fika med svärisarna vilket va riktigt trevligt.
Sen på med målarutstyrseln igen. Måla måla måla hela söndagen och emellan varven så fick jag äntligen testat att baka de där lussebullarna med vit choklad.
Det receptet fick jag från Jessica och kan verkligen rekommendera. Risk för extrem fetma då det inte går att sluta äta dem… Men sååå värt ett par timmar på löpbandet!


(Bilden är från jessicas blogg då jag inte hann fota, åt istället haha)...

Kvällen avslutades med pizza inne hos Ari och Linda, så nice, såg världens sämsta film men det gör väl inget i deras sällskap :)

20:30 låg jag o slumrade i sängen med värmekudden på svanken  :)


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha ja världens sämsta film,men som du sa,va gör de när vi har sälle ;) Åh goda va bullarna,mumms :)kram på dig

2010-11-23 @ 09:11:04
URL: http://lindaslove...
Postat av: fifi

Åh, vad gott! Vad sugen jag blev på lussekatter nu!

2010-11-23 @ 09:30:20
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Michaela

De bullarna såg riktigt goda ut :)

2010-11-23 @ 09:58:11
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Linda

Ja hade det också väldigt lugnt i magen i några dagar och det gillade ja inte alls. Men igår sen så började det leva runt ordentligt och likaså nu=) helt underbart!

Han känner lite men det är inte mkt. Men igår såg ja för första gng också när bebis sparkade, låg å kollade på magen där den sparkade å sen så såg man magen sparkas utåt till slut=)! Väldigt häftigt!

Det är nog så att nu kommer man aldrig sluta oroa sig, det började när man blev gravid sen håller det på livet ut=), en ständig oro på olika plan.

Vi är beräknade den 6 april så egentligen är jag 20+6 idag men säger av ngn konstig anledning 20+5 som det sas från början=).



Ja vi ska ta reda på kön, ha fått en tid den 14 dec=) åh ja längtar som bara den. De tar inte reda på kön här där ja bor å det gör mig riktigt irriterad att landstinget ska få bestämma över min kropp men inte mkt att göra åt. Så då får det bli att vi åker till jkpg istället=)

Ha ni några namn bestämda?

Vart bor ni?



Ha en bra dag ni också=)

2010-11-23 @ 10:06:28
URL: http://lalinda84.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ja det är skönt :) I vanliga fall jobbar jag ute på transporten på ett stort lager här i stan.. Men nu är jag på kontoret o sköter lite pappersgöra.. Beställningar osv :)



Så blir det för tungt på jobbet så kan jag plocka med mig datorn hem :)

2010-11-23 @ 10:33:00
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0