Pappa till mitt barn!

Idag skall jag få en pappa till mitt barn!
Jo så är det faktiskt... Eftersom jag och Micke inte är gifta så får han skriva under på att han är pappa.
Så kallat faderskapserkännande.
Lite weird tycker vi (jag o Micke) att det är att han skall skriva under på något som han inte vet. Han har ju inte ens sett barnet. Tror inte att det är så lagligt bindande om det skulle visa sig vara någon annans barn.

Hoppas förresten att ni läser detta inlägg med lite ironisk ton, Såklart är Micke pappa till barnet jag bär, det vet han också.. Men vi undrar lite över hur det kan vara på detta viset...

Well well, idag får jag en pappa till mitt barn!



Kunde inte vara med glad över honom :)

Älskar dig min fina fina fina Micke!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Beställ så fort som möjligt så borde det inte vara några problem :) Har bara sett det i nån dag eller så nu.. :) Och det förra erbjudandet hade dom ju jättelänge... Hoppas du har en bra dag!



Kram

2010-11-02 @ 14:31:02
URL: http://michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + Bf i 28mars)

Hohoho,, orättvisst att gifta par inte behöver göra detta som om dem inte kan vara otrogna eller du kanske förstår vad jag menar.

2010-11-02 @ 19:27:18
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0