Lumene vitamin C+ lystergivande dagcreme

Buzza för Lumene Vitamin C+ Lystergivande dagcreme

Nu har jag testat dagcremen för Buzzador i ca 1 vecka.
Eftersom jag befinner mig i ett ovanligt hormontillstånd för tillfället så tror jag inte att jag rättvist kan säga varken det ena eller det andra.
Krämen luktar mumsens friskt och går snabbt in i huden så man slipper känna sig klibbig.

På Lumenes hemsida www.lumene.se/default.asp?docId=37673 kan man registrera sig och ta del av en massa tips och knep inom skönhet och hudvård.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag har glömt testa den,oj :S men mammsen har testat den så ska sä till henne att hon ska skriva ner va hon tyckte så du får de :)

2010-11-04 @ 07:36:18
URL: http://lindaslove...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0