I förrgår firade jag Algot :)

Lilla... eller stora Algot skall man nog säga, fyller 6 år på Lördag och jag fick fira honom redan i förrgår, bara han och jag :)
Efter att jag fått krama om lillebror (den nyaste av dem :)  ) så begav jag och Algot oss iväg till Center syd.
Vi tog en tripp in på BR och kollade nog Heeeeela affären.
Jag har kommit på att jag älskar att handla med/till Algot - Han önskar sig ju ALLT!
Superlätt att göra honom glad :)

Det slutade med ett schack och lite bakugan



Och sen avslutade vi vår dejt med prinsesstårta och fanta - precis så man ska bli firad ju :)


Kram på dig Algot!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter som ni hade en mysig stund ihop :)



Ha en bra dag!

Kram

2010-11-18 @ 07:59:08
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Michaela

Låter bra att du sovit gott! :)



Jag är en sån som alltid springer på toa på nätterna,har bara varit lite värre än vanligt ett tag nu :P Men nu springer jag nog bara upp en gång/natt och vissa nätter ingen gång förrän tidig morgon..



Hehe jag brukar alltid somna med ena handen på magen (somnar alltid på sidan) Undrar hur det kommer sig att du alltid hittar tillbaka till ryggläge med händerna på magen då om du vet att du rör dig mycket :) Intressant!



Ja visst är det mysigt,man kan ju inte annat än njuta och bli glad :D



Tack,ska allt försöka ha en bra dag :) Får se vad som hittas på :) Åhh ha det så trevligt på dejten ;)



2010-11-18 @ 09:57:51
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Michaela

Tiden går verkligen fort,men var tar den vägen?! :-0 det är nog min största fundering just nu :)



Kram

2010-11-19 @ 12:57:39
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0