Ännu en utmaning

 This takes utamanar alla som läst hennes inlägg, 

hon vill att jag ska svara på detta!
Då kör vi.. 

Lovar du att vara ärlig?
Absolut
 Du heter:
Angeliqa
Låt som när du är ledsen sörjer till:
Jag gillar Lykke Lis åt i Eclipse - Possibillity

Beroende av: 
Innan snus, men nu är det nog Micke, godis, myyyys
Vad tror folk om dig:
Hmmm, svår fråga...
De tror kanske att jag är en tjej med gott självförtroende och som lever loppan.
Men fast att man alltid ler så kan man ha en dålig dag och kanske egentligen ståttt och provat kläder 45 min på morgonen, alltså självförtroende NOLL

Stämmer det:
Njea, jag har nog inte så bra självförtroende, det går från dag till dag.

Vad får du oftast komplimanger för:
Ögonen, glad, snäll, hjälpsam
Vad säger du för att imponera på någon:
Att jag kan gråta på beställning hahahha, mitt partytrick ;)
Hur imponerar man på dig:
Då skall man vara ärlig och rak. Inget smusslande bakom ryggen, då är det svårt att vinna tillbaka förtroendet
Brukar du skratta för dig själv:
Hahahaha, massa gånger :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
"Tack, jag tänkte göra våfflor....?"

Var bor du:
Häljarp
Trivs du där:
Ja, det gör jag faktiskt :)
Äger du några converse:
Ja men de är rätt slitna, har dem på mig nu men skulle behöva slängas.
Sprit, cider, vin eller öl: 
Helst vin, sen cider, sen en fin drink, öl funkar till biffen som man grillar på sommaren
Brukar du bli för full: 
Hahaha, nej inte FÖR full, men det har hänt...
Jag blir mest snackig och skall prata med alla, rätt trevlig - Borde kanske vara full alltid ?!

Är du allergisk mot något: 
Ja, var ska vi börja?
Pälsdjur, pollen, damm, kvalster, kärnfrukter
Hur svarar du i mobilen: 
 Angeliqa

Till Micke: Heeeeeey beeeaaaaabyyyyyy
Antal timmar sömn inatt: 
9,5 timmar, gött.
Skulle kunna sova meeeeer :)
Brukar du komma i tid:
Jepp, jag är slav under klockan, frusterande att min kära sambo är tidsoptimist
När mår du bra: 
När jag är med nära och kära

När blev du fotad senast: 
igårkväll när jag tog foto på mina finnar täckta med tandkräm

Hur känner du dig nu: 
Ont i ryggslutet, ischias eller foglossning?
Vad tycker du om fötter: 
Tycker om när micke masserar dem (har hänt 2ggr)
Vill gärna hålla mina fötter filade och fina med nagellack.
Inga fobier för andras fötter men jag klarar mig utan :)
Vad saknar du:
Alltid Micke, men skall snart ses, saknar släkten i DK.

Hade du en bra kväll igår: 
Ja det tycker jag

Favorit dryck på morgonen: 
Nyponsoppa, det bästa, efter det juice
Rakar du benen: 
Jepp, rakat skall det vara, inget stubberi :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: 
Innan var det 22-23 tiden
Nu vill jag gärna lägga mig 20-21
Är du blyg:
Nej det tycker jag inte
Sysslar du med någon idrott: 
Nej, försöker emellanåt träna, men det har varit dåligt sista tiden
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 
Ja, tror jag, men det kan vara nyttigt att kolla upp det där med en andra dejt :)

Har du spytt offentligt:
Jepp, en av de där gångerna det blev för mycket, haha, men en gentleman till kille stod mellan mig och folkmassan så att de inte skulle se, sen ville han köpa en läsk till mig :)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: 
Ehm, det självklara sen hade det varit nyttigt att veta hur ont det egentligen gör att få en spark mellan benen.
Jag menar - Hur kan det vara möjligt att det gör sååå ont?

Är du nöjd med ditt liv:
Ja det är jag.

Är du bortskämd: 
Har alltid fått höra att jag varit bortskämd hemma av mamma o pappa (oftast syskonen som sa det) men själv tycker jag inte det.
Micke skämmer bort mig lagom, han kan mycket väl sätta ner foten och få ner mig på jorden igen!
Vad gör du i morgon: 
Imorgon är det Torsdag och då skall jag försöka komma ner på stan med någon.
Det är spökafton i stan :) hihiih

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Har en jag tänker på men kommer fan inte på det nu!
Vad längtar du till:
UL på måndag :)
Har du bra vänner och äkta vänskap:
Ja det tycker jag, några ytliga relationer också men de ser jag inte så ofta
Vad använder du för schampo:
Olika för varje månad
Hur gammal är du: 
26 år (84:a)
Tycker du om någon just nu: 
Beyby Micke ju :)
Gröna eller röda äpplen: 
Gröna
Gillar du golf: 
Ehm, skulle inte säga det nej
Vilken tid gick du upp idag: 
06:20
Har du sovit i din egen säng inatt: 
Hahaha, faktiskt inte, Micke snarkade för mycket så jag la mig på soffan
Har du strumpor på dig nu: 
Ja
Är det okej att gråta: 
Absolut, det är bra att gråta emellanåt
När grät du senast: 
Minns inte faktiskt
, det va nog för 2 veckor sedan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: 
Se till så att jag o micke får en bra o trygg framtid med barnet.
En miljon tar slut snabbt. Men jag hade hjälpt mina nära som behövt det
Bär du glasögon eller linser:
Båda

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: 
Absolut inte
Har du piercing: 
Hade i tungan innan, men nu har jag bara i öronen
Vill du gifta dig: 
Jadå :)
Vill du ha barn: 
Är med barn som redan är såååå älskat
Solar du ofta: 
Inte nu men när bebben ploppar ut så skall det bli  2ggr/veckan till en början.
Mår inte bar av att vara såhär blek
Är du bra på att laga mat: 
Inte så värst men det är ätbart och vi blir mätta :)
Är du flygrädd?:
Älskar att flyga :)
Hur vig är du: 
Ni vet kylskåp?!
Ungefär så vig om jag strechar innan
Är du musikalisk:
Lite tror jag
Vad dricker du helst när du är törstig: 
Hmm, olika.
Vatten
Julmust
saft
Vilken är din favoritglass: 
Sandwich
Tror du på ett liv efter döden?
Hoppas på det iallafall
Tycker du om sushi?
Njea, men jag skall nog äta det från "rätt" ställe
Vad äter du helst när du ser på film: 
Popcorn, druvor, blandgodis
Har du tandläkarskräck?
Nej, men det finns defenitivt roligare saker att göra
Är du morgon- eller kvällsmänniska: 
Alltid trött nu ju hahaha, men jag tycker om kvällarna bäst
Vilken ögonfärg har du: 
Bruna
Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Ja :(
Biter du på naglarna: 
Ja, ibland

Röker du: 
Nej, har snusat innan
Hur ofta tränar/motionerar du: 
Innan graviditeten så gjorde jag det ofta.
Nu har det inte varit så flitigt
Senaste låt du hörde:
Rihanna - Russian Roulette


Nu utmanar jag såklart alla som läst DETTA inlägget...
Kom igen nu!

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + Bf i 31mars)

Naww vad skojj att läsa :D



O så kul med UL nästa vecka, och ang att raka benen- snart kommer du inte kunna se dina fossingar inte din *** heller. Kommer bli så svårt att raka, haha onödig info men jag vill bara säga hehe. Så jobbigt med rygg ont oså. Hatar det! Kram och tack för att jag fått lära känna dig bättre :) kramis

2010-11-04 @ 21:20:51
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Nina

Härligt! Kul att läsa

2010-11-06 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0