Träning ger mig rätten till grädde & socker

Jag och sambon åkte till Järavallen för att springa i eftermiddag (trodde jag) men det blev picknick istället, hehehe. JA HEGE, JAG VET, JAG BORDE TRÄNA ISTÄLLET. Kan säga att samvetet tär på mig, men ändå är det inte motivation nock till att sticka ut o träna. Varför detta spring och stress. Kan man inte bara ligga o pilla navel och äta gott?
Tydligen inte. Så istället skall jag försöka tänka på allt det jag kan äta med gott samvete EFTERSOM jag idrottat.
 
För igår hade vi nämligen en diskution om de bästa jag vet - JORDGUBBAR!
Jag sa att jag inte kommer att laga middag idag (Måndag) för att jag skall äta jordgubbar till middag, jag vet lite psyko, men så är det.
Det tyckte han lät trevligt, för då skulle han fixa nått annat till sig själv. Sen sa han att jordgubbar, det måste ju vara nyttigt.
Ja, absolut menade jag. Efter en stund la jag till att lite grädde o socker får man ju också ha.
Detta höll Micke inte med om, ska det vara nyttigt så är det ju bara jordgubbar o INGEN grädde o socker.

MEN JAG KAN MEDDELA ATT OM JAG SKA UT O SPRINGA OM DAGARNA DÅ SKA F*NIMEJ GUBBARNA FLYTA I GRÄDDE O SOCKER!
SÅ DET SÅ!!!!

                      
 

Kommentarer
Postat av: Hege

Jag tycker det är helt ok att dina jordgubbar flyter i socker o grädde. De är godasat så... MEN_DÅ_TYCKER_JAG_F*NIMEJ_ATT_DU _SKALL_TRÄNA_OXÅ!!!!!

;o)

2010-06-02 @ 17:32:03
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0